Jaha?

Då har man fyllt 21 år nu och då har jag levt rätt länge nu. Jaha? Frågan som många ställt till mig idag är "Hur känns det nu att vara 21?".
- Ja, det känns inget speciellt har jag svarat då. Men det gör ju inte det? Det känns som vanligt. Ett är närmare 30 kanske? Inte för det är något kul med det kanske.
Men ja, helgen har ju innehållit en massa trevliga människor och fina presenter. Och att K har varit ledig har ju varit bästa drömmen! :)
Förra året vid denna tiden så hade jag stor 20 års fest. Den var kul, massor med folk, god mat, dans, sång och dricka! Senare på kvällen blev det stöld på min fest. Det var tråkigt. Men festen var så kul.
Den 16 januari förra året drog K in i lumpen och det var ingen höjdar-dag precis. Men allt det där är förbi. Skönt är det.
Så ja, svaret på frågan är kanske, att jag och K slipper vara ifrån varandra nu och kan starta ett "riktigt" liv utan avbrott hela tiden...Ett (vuxet) liv kanske? Och allt vad det innebär. Jobb, pengar, hitta ny lägenhet!




Postat av: Steinirmelin

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-03-03 @ 11:35:04
URL: http://steinirmelin.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0