Jobb.

Jobb på Vigs Ängar idag. Vi har en tant där, en tant som är sockerberoende. Hon fråga om hon fick ta en näve godis från vår skål i matsalen och då sa jag nej. Men sen när jag vänder mig om för att göra något annat så rullar tanten dit själv i sin rullstol och tar skitmycket godis. Jag sa ju nej för att hon har rätt kraftig diabetes. Dumma tant, du får inte. Men hon är så söt ändå. En gång fick jag 40 kr av henne för hon tyckte jag var så duktig! Sånt uppskattas.
Just nu håller jag på att steka pannkakor. Det ska bli mums. Så riktigt jättemums.

Jag är nervös inför imorrn, då börjar på nya vikariatet på Göken. Det är lite nervöst. Hur folket är och om det är svårt och allt sådant.


Nej, det kommer gå bra imorrn. Nu ska jag äta pannkakor och mysa ner mig i soffan.

56544-174



Postat av: Gjermundagnethe

Perfect work!

2009-01-21 @ 10:04:10
URL: http://gjermundagnethe.20six.fr

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0