Låååång lista,

Jag har....
(x) snott den här listan (från Johanna), och flera andra dokument under min livstid.
(x) rökt en cigarett
(x ) rökt en cigarr
( ) rökt någon annan form av substans
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån, men aldrig längre än till något annans hem
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt.
( ) varit på dejt där ingen av er visste att ni varit på en
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) skolkat för att ni var kär i er lärare
( ) legat med en medarbetare
(/) sett någon dö. Sett min kompis mamma när hon var död, hon dog några timmar tidigare!
(x) flygit
(x) spytt i en bar.
(x) sett en del av mig själv brinna. Fick en smällare på mig på en nyårsafton så brände av haöva luggen!
( ) nästaninpå råkat bränna ner hyreshuset ni bodde i
(x) ätit sushi.
( ) varit i ett våldsamt förhållande.
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) tror att personen i fråga kommer läsa denna lista
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
( ) gömt sig i en lövhög
( ) åkt släde
( ) fuskat när jag spelat spel
( ) hittat på egna spelregler och kommit undan med det
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) tittat på en solnedgång som någon annan ser på. Ehrm.. Que??
(x) varit med om en orkan.
(x) rört en orm.
(x) sovit under stjärnorna.
(x) gjort annat under stjärnorna
(x) blivit kittlad, och fått panik
(x) blivit missförstådd
( ) klappat en delfin.
(x) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) tagit med keso eller annat underligt som färdkost på väg mot festen
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) Varit vittne till ett brott men aldrig behövt vittna
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
( ) Varit besatt av att samla på kostiga saker såsom, vykort, till dig, till andra, till vem som helst
( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
( ) varit smärtsamt medveten om att leran inte bara bestod av vatten och jord
(x) varit vilse, men åndå varit hemma
( ) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(x) sjungit vid tillfällen där sång inte alls passar sig, och gjort bort mig. ( ) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
( ) fångat en hel snöboll med ansiktet
( ) dansat i regn.
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) skrivit brev till sig själv
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand.
( ) gjort upp en eld på en cykelbana
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor..
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex i en kyrka.
( ) haft sex hela vägen hem
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) tänkt att va faaan vad dum jag är som läser hela denna lista
(x) sjungit i duschen
(x) drömt att jag gift mig med någon.
( ) limmat fast min hand i något.
(x) bundit fast någon annan i något
( ) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader.
( ) varit den enda på ett togaparty som var iklädd rosa skotskrutig kjol
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka.
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
( ) ätit av trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger. Ingen säger något men alla tittar.
( ) filmat en hel fest
( ) spelat kyckling. Varit med i en film där huvudrollen var en kyckling dock. En mördarkyckling.
(x) blivit puttad i vattnet med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit ett ben
( ) brutit en arm.
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) gjort något olagligt
(x) kört för fort
(x) druckit mjölk direkt ur förpackningen
( ) modifierat denna listan
(x) varit kär i en kille
( ) varit kär i en tjej
( ) lekt pyroman
( ) varit beroende av ficklampsbatteri
(x) varit beroende av någon annan teknisk pryl.
(x) ätit köttbullar med mos
(x) känt mig elak
(x) lyssnat på mora träsk
( ) smakat på granbarr
(x) skogsvandrat
(x) stadsvandrat
(x) badat naken
(x) badat naken med någon annan
( ) lyckats välta julgranen
(x) fått en stöt
(x) blivit stött på och av någon
(x) Gjort bort mig på fyllan någon gång
( ) Gjort militär tjänstgöring på något sätt.
(x) jobbat gratis
( ) haft sex på offentlig plats
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(x) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i ett dagis
(x) drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
(x) haft sex med en vän. Vi var vänner, sen blev vi tsm, och sen förstod vi att vi inte skulle ha förhållande. Och nu umgås vi aldrig. kan väl kalla det ett misslyckat försök. Ha aldrig sex med en vän.
(x) gått i sömnen
( ) missat att skriva till saker på den här listan som ni vill lägga till efter att den är inlagd.



Postat av: Johanna

Du glömde nog ta bort en del av mina svar där.. Så länge du inte också varit med i en film tillsammans med en galen kycklingmördare? :P

2007-01-31 @ 17:55:25
URL: http://headmusic.blogg.se
Postat av: Ovemargrethe

Very resourceful, thank you dave

2009-10-16 @ 08:32:12
URL: http://ovemargrethe.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0