Man ska bjuda på sig själv.

Janet utmana mig att lista mina pinsammaste minnen! Vågar jag? Hell yeah! ♥


  1. En pinsam sexakt med en gammal pojkvän. Ja, vi låg i sängen och... Ja, ni fattar själv. Mitt i alltihop så klev hans pappa in utan att knacka. Så vi hoppa ifrån varandra typ. Killen bakom soffan och jag under täcket. Där står hans pappa och frågar -"Vad gör ni?...." Killen: - "Ingenting, vi la och kittla varandra...host"... Pappan: -"jag undrar bara var du har lagt min borrmaskin?" Killen: -"Ehh den ligger uppe i garaget"... Pappan: -"Jaha, det är därför den ligger på ditt soffbord?" Killen: -"Humm jaa just precis".. Pappan -"Okej jag tar den nu så kan ni fortsätta med vad ni nu gjorde"...sa han med ett stort jävla hånflin på läpparna. Efter ca 3 min så kallar hans mamma om att det är mat och då får jag sitta mitt emot pappan.
  2. På väg till en nattklubb efter en student hos en kompis. I en taxi (läs: jävligt varm taxi). Där slängde dom in mig längst in i taxin (i en sån stor buss). Jag var ganska påverkad. Och det blev värre av värmen. Jag kände att jag blev illamående. Jag behövde spy. Det blir böter om jag spyr i taxin. Jag hinner inte säga till om att han ska stanna, jag sitter längst in. Jag tog av mig kavajen (läs: nyinköpta kavajen) och forma som en påse och spydde i den. Sen skrek en kompis till taxichauförren så att han stanna, där gick jag av och ryste av kavajen. och sedan fick vi gå hem istället, det blev ingen nattklubb. Dagen efter upptäckte jag att man inte kunde tvätta kavajen, för det var handtvätt på den. Jag har inte använt den kavajen sen dess! Pinsamt läge inför alla vänner, de skrattar grymt mycket åt det ännu.
  3. På en fest när jag var ungefär 16-17 år. Hemma hos Tess, hon fick inte ha fest. Men det hade vi ändå. Jag blev för full (igen!). Och somnar inne på toaletten. Vaknar upp med blåmärke efter toasitsen på bröstet. Det gjorde ont. Det märket syntes flera dagar efter. Och jag vaknar upp när nästan alla har gått hem. Efter några dagar höll jag på att försäga mig om festen till hennes föräldrar, men som tur var så fatta de inte vad jag yra om! :)
  4. En gång i skolan. Vi var ombytta i kockkläder. Jag och Johan larva oss som vanligt. Jag böjde mig ner och han stod bakom mig. Och Johan skriker "Huka dig, så jag kan kuka dig!" Och just då kommer vår lärare in. Och han titta väldigt konstigt på oss när vi stod i den där jävla ställningen ;)
  5. En gång i skolan. Igen. Åter igen så larva jag och Johan oss. Ombytta i kockkläder. Han och jag var i samma kök. Vi skulle baka kakor. Då upptäckte vi att vi hade tagit för stor plåt till den ugnen. Men vi försöker ändå på alla håll och kanter att få in den här plåten. Och då skriker jag "Stor är han, men in ska han". åter igen kommer min lärare förbi och tittar underligt på oss sen sa han "Jag får nog vänja mig vid er!" Sen dess så drog vi alltid sexskämt med honom i köket. Helball lärare.
Det är nog det enda jag kommer på just nu. Gör denna utmaningen du med vetja!



Postat av: Sofia

haha :)

2007-01-18 @ 17:44:26
URL: http://sofaja.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahahahhaa, kul! Asgarvar fortfarande åt 4 och 5 - klockrena!! Hahahahhaha;-)/C

2007-01-18 @ 17:45:29
Postat av: meva

Haha!
Jag har varit med om en liknande historia som nr 1. Föräldrahem och sex går inte alltid ihop :)

2007-01-18 @ 17:45:32
URL: http://alldelesnyss.blogg.se
Postat av: jaaanet

hahahahaha

2007-01-18 @ 17:56:34
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Lulun

haha, skitkul att läsa pinsamheter! Kul att du bjuder på dig själv!

2007-01-18 @ 18:20:38
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: angelica

Sofia: Vissa av dem är kul! ;)

2007-01-18 @ 18:28:48
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: angelica

Anonym: Haha, ja han och jag hade alltid ballt ;)

2007-01-18 @ 18:29:35
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: angelica

Meva: Nej, sex i föräldrahemmet är väl inte alltid det bästa! :)

2007-01-18 @ 18:30:13
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: angelica

Janet och Lulun: Ja, bjuda på sig själv är det roligaste som finns!

2007-01-18 @ 18:30:43
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0