Mörkt!

Gud så mörkt det är idag. Får fan ha tänt överallt. Jag är så trött på denna vår-vintern-hösten! Ja, jag vet ej vad jag ska kalla det. Blommorna blommar, fåglarna kvittar och solen skiner för det mesta. Vad är det för årstid? Trött är jag på den iaf. Jag vill gå i sandaler, uppvikta jeans, kjol, linne och bara en tunn jacka. Solbrillor. Som jag saknar det. Jag saknar sommaren! Som faaan. Gud så skönt det är att ligga på playan. Men att jobba i den värmen är ingen höjdare. Men allt annat är underbart, cykla och bada på kvällen med K och vännerna. Sitta och ta en bärs på stranden, fika och bara grilla och ha trevligt. Fan underbara sommar kom nu!



Postat av: Rasmusada

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2009-06-17 @ 11:00:26
URL: http://rasmusada.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0