Most wanted?

Var med på "mest aktiva" idag med. Det är kul att se.

Jag är redan vaken, men det blev ändå en sovmorgon. Annars hade jag redan jobbat i 2 timmar. Jag börjar bli lite orolig när det gäller vikariatet jag är på. Det finns två stycken som jag absolut inte gillar att jobba tsm med. Sen är där jättehärliga folk som jag gillar. Men jag blir så osäker på mig själv när jag jobbar med dessa två som jag inte gillar. De får mig att bli osäker. Precis som om jag inte kan någonting. Jag kan visst, men bara för att jag inte gör på deras sätt som dom har gjort i 20 år så. Det finns något som heter "nytt". Jag är ung. Jag kunde inte laga mat för 20 år sedan. Då låg jag i en barnvagn och sprattla.
Nej. det känns jobbigt att gå dit när jag vet att de två störmoment jobbar. Suck.



Postat av: Aboutamericanow

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-04-14 @ 11:57:25
URL: http://www.aboutamericanow.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0