Nervös.

Japp, det är jag. Uppskrivning idag (igen). Hoppas jag klarar det idag! Lillebror klara inte sin idag. :(
Hoppas att min "extra" lillebror klarar uppkörningen idag, håller tummarna idag Andreas!
Usch ja, vill bara ha det gjort nu. Kl 15.00.
Jag ska klara det. Hoppas att jag gör det med!

Har läst ut hela körkortsboken igår. Ska gå igenom vissa kapitel idag igen. Lite vägmärken och så.
Svårt är det iaf.

Det hade stått i tidningen idag att allt färre klarar uppskrivningen på första försöket. Många skiter i att plugga för att det är så billigt att göra om uppskrivningen igen om man inte klarar den!
Men jag har pluggat som fan, sen att man har svårt för Teori är en annan sak.

56544-178




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0