Ny dag, nya leende?

Jaha, K är iväg på "nya" jobbet. Han provjobbar. Tycker det är kul för honom! :) Jag ska strax iväg på körlektion. Det ska bli kul, förutom vädret. Det regnar (åter igen). Vårt väder nere i Skåne är trist. Det bara regnar och regnar också blåser det lite och huxflux så blir det en dunderstorm. Jävla piss väder!
Får väl ta på mig bra! Som min farmor brukar säga "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder".

Nåja, hungrig är jag med. Så får väl gå och köpa lite frukost sen efter körlektionen. Jag ska berätta med leende på läpparna för körskole läraren H att jag klara provet igår! Hon kommer bli så glad, för så som jag har kämpat med dessa dataprov så är jag verkligen värd detta! :)
Sen blir det nog en härlig (läs: kall och blåsig och våt) cykeltur till Tess. Vi ska leka idag, hon och jag. Det var längesen nu tyckte jag. Vi är lite dåliga på det där ibland. Vi träffas inte alls lika ofta längre pga jobb och allt det där. Men det ska det bli ändring på tycker jag!



Postat av: Amandusragna

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2009-01-14 @ 14:26:58
URL: http://amandusragna.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0