Ny dag, nya tag.

Nu har jag nog (tror det iaf) att jag har bestämt mig för att skita i allt som har med teoriprov på körskolan att göra. Jag läser i boken istället. Har redan läst 113 sidor. Så nu känner jag mig lite lugnare.
Idag änså länge har jag sökt ett jobb, gosat med K, käkat frukost och snart kommer K's stora syster hit och har sin lunch.
Sen vid kl 16.25 ska jag ta bussen till Tomelilla och umgås med föräldrarna medans K jobbar, så jävla tråkigt att sitta ensam. Ingen kompis var ledig i heller.

Have a nice day!



P:S hoppas jag får jobbet. D.S



Postat av: Sverrefilippa

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-03-30 @ 11:08:02
URL: http://sverrefilippa.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0