Oc

OC var jälvigt skumt idag med, men det börjar likna "gamla" OC igen.
Innan OC kom en gammal kompis hit, och snacka lite. Hon vänta på sitt tåg så hon kom hit och snacka lite. Kul att träffa henne. Verkligen längesedan.

Min kompis, som jag skrev om innan, har fattat rätt beslut. Hon tar sina möbler från lägenheten imorrn. Det gör du rätt i gumman. Vi hörs imorrn gumman! Jag finns här. Ring om det är något. ♥

Nu ska jag ta en dusch. En dusch med K. Jag hann inte det efter jobbet för jag skulle till min kompis ju.
Så en varm dusch ska jag ta nu. Sen blir det lite tv-tittande, sen blir det nog sängen. Börjar jobba kl 7 imorrn bitti. Sen är det mörkerkörning med körskolan efter det. Ska bli kul! :)

Nu har K visst börjat duscha, så jag får hoppa in jag med!

Ciao.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0