Outsiders.

Är det någon som tittar på outsiders ikväll? Den där tjejen som drar av sig håret var visst en Ystad tjej, men har aldrig sett henne. De visa bilder nere från gågatan och andra delar av Ystad innan. Jag blev helt chockad. Men kul att se lilla Ystad på tv. :)

Vilka tvångstankar dessa männsikor har, jag tycker synd om dem.
Det handlar om två tjejer och en man. Mannen hade jag aldrig klarat av att handla tsm med. Han vill typ ha 5 stycken av allting man handlar. Damp.
Men det är synd om dem, det får man säga. Det måste vara fruktansvärt jobbigt.
Och Ystad tjejen som rycker av sitt hår. Gud vad hemskt det måste vara.


56544-233



Postat av: Jonas

När jag läste detta inlägg fick jag en väldigt lust att skicka fem kommentarer och låtsas ha tvångstankar. Tyvärr klarade jag inte av det. Förresten såg jag bara delar av programmet, men jag måste säga att jag tyckte gubben var lustig, härlig och häftig. Jag blev helt klart fascinerad. Något annat har jag inte att säga. Skål!

2007-01-22 @ 23:13:58
URL: http://magnell.blogg.se
Postat av: Jonas igen

Fick lov att skriva en till kommentar bara för att det var så lustigt olustigt att mitt namn blev rosa. Cheers.

2007-01-22 @ 23:15:36
Postat av: angelica

Jonas: Haha, jo han var rätt ball, men att handla tsm med honom var nog ingen höjdare? :)
Naaaw var det olustigt att ditt namn blev rosa, det är väl fint?

2007-01-23 @ 08:42:06
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0