Promenad genom stan.

Ja, då har man handlat presenter. Det blev tre rea fynd till mig själv (det var egentligen inte menningen, men det blev så ändå!).
Till flickorna som fyller 20 år som ska firas i helgen blev det varsitt presentkort på H&M och en liten flaska vin - Black Tower som jag knöt ett svart sidenband om. (istället för en tråkig blomma).
I dop present till lilla Emilia blev det två ramar som där var gips i, som man ska gjuta hennes hand och fötter i. Asgullig. Vi gav något liknande till Maloue, men denna var finare som Emilia ska få :)

Som sagt, hitta tre plagg till mig själv på rean.


56544-238

  • En svart stickad V ringad Vila tröja. Ord pris: 249:- Jag fick den för 125:-. Köpt på Princess.
  • Ett par schyssta 10 feet brallor. Ord pris: 1100:- Jag fick dem för 279:- (Vilket kap!!) Köpt på Princess.
  • En stickad polotröja, med knappar i kragen. Ord pris: 300:- Jag fick den för 150:- Köpt på Unos Kläder. (Riktigt härlig och mysig tröja.)


K hitta också två fynd på rean. En Tröja med dragkedja för 300:- och en dunväst för 150:- (jävligt billigt).
Hittade en sån där mössa jag snacka om, men han passar verkligen inte i mössor.



Postat av: Sofia

Noo den vita polotröjan var så fin!!! Jag som trodde att du skulle sälja kläderna på bilden:P

Hör av dig om tröjan inte vill vara med längre!

2007-01-23 @ 21:26:08
URL: http://broli.blogg.se
Postat av: angelica

Sofi: Nopp jag älskar den vit/grå polotröjan! ;)

2007-01-23 @ 22:17:02
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0