Puma skor.

Ni vet såna puma skor som alla sprang med förra eller förr förra året? Såna hitta jag på rea idag. Jag vet, men jag köpte såna behövde ett par gympadojjor (vardagsskor) och det var de enda sköna skorna jag hitta till ett sånt bra pris. Lacoste skorna jag titta på kosta dubbelt så mycket. Ja, kanske inte världens "hippaste" skor just nu, but hey - vem bryr sig? Bara skorna är sköna! Och vad spelar det för roll att man har dem typ när man går och handlar och gör vardagssysslor?

56544-177
Dom är inte röda.
Dom är vita, svarta och grå!

Men en sak är säker, jag förstår varför alla människor gick med dem, dom är så sköööna och det ser ut som om man har baby-fötter! Me Like.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0