Sängen kallar

Nu kallar sängen på mig. Jag ska ju som sagt upp tidigt imorrn. Jag vill inte... Ska göra soppa på jobbet imorrn, och pannkakor, silltallrikar och steka revben för att förberedda för en arbetskamrat i helgen, han jobbar då. Så det blir en del att göra imorgon. Sen har vi två praktikanter där som inte gör ett skit, dom bara står och tittar på när andra arbetar. Dom frågar inte ens om dom kan göra något, dom hämtar inte disk, de diskar inte, de fyller inte på dricka och kakor. Ahh sega helt enkelt. Jag är absolut tvärtom. Jag måste göra saker hela tiden.
Ja, sen är jag ledig resten av veckan! Det ska bli så skönt. Och på lördag ska vi på stor 20 års fest, det ska bli trevligt. Längesedan jag träffade det gänget. :)

Sen ska jag jobba rätt många dagar nästa vecka. Jag är helt slö. Känner inte alls för att jobba. Men att kolla in kontot idag och se att man har fått lön från tre ställen är inte fel :) Det klinga till bra i kassan! (Kliirrr, kliiir)
Ska ha mörkerkörning imorrn med som sagt, kommer kännas konstigt att köra i snö, det har jag aldrig gjort innan.Men det kommer säkert gå bra. Får vi iaf hoppas.

Jag kan inte sluta tänka på min kompis. Jag hoppas hon mår lite bättre och fattar att hon har gjort rätt beslut. Puss på dej hjärtat.
Nu ska jag krypa ner i sängen och kramas lite med K. ♥



Postat av: Karin

pannkakor å soppa lät gott.. ha en suprfin torsdag!:)

2007-01-25 @ 10:41:11
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: maddies

påverka!

kolla in min blogg å svara på frågan om sänkt rösträttsålder! kram

www.mocco.blogg.se / maddies

2007-01-25 @ 11:30:53
URL: http://www.mocco.blogg.se
Postat av: Anonym

Karin: Detsamma du! Och det var inte kul att steka pannkakor :)

2007-01-25 @ 18:00:35
Postat av: Nicolayhelen

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-04-29 @ 09:58:11
URL: http://nicolayhelen.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0