Tackar.

Nu tackar jag för mig för ikväll. Jag hoppas snart att M drar sig hemåt. Jag vill krypa ner i vår säng. Nästan nya säng. Vi har köpt en tjockare bäddmadrass till sängen så det är som att gå och lägga sig i ett himmelrike. Ahh längtar så. Ibland vill man bara att folk ska gå hem, även om jag gillar M. Men nu är jag trött.
Aja sovgott sötnosar!



Och hoppas att Tommy och Johanna har det bra uppe i Gbg nu. Hoppas resan gick bra. Vi ses väl till sommaren Johanna?


56544-144



Postat av: DVD Rental Mail

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2008-02-05 @ 23:30:30

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0