Thaimat.

Ja det blev en lång arbetsdag. Men gud så mycket beröm jag får hela tiden, dom tycker att jag är jätteduktig! :) Det är så kul att höra för jag var ju så orolig inför detta jobbet. Men det är kul nu! :) Jag gillar det!

När jag kom hem så satt K och L och spela datorspel. Sen när L gick så beställde jag och K thaimat. Så jäkla gott. Thai mat är en av mina favoriter. :)

Skicka in lite jobbansökningar med. Har ju bara halvtid på Göken och jag behöver mer än halvtid. Jag vill ha heltid. Har sökt ett jobb som var heltid och en annan tjänst som var på 87% men då slapp man jobba helger och det kan vara rätt skönt! Men vi får väl se vad som händer! :)

Nu kommer snart Tess och gratulerar mig (i efterskott)!



Skönt nu är jag ledig i tre dagar sen ska jag jobba helgen. Men det är bra jag är ledig nu, så hinner jag övningsköra och tvätta och kanske inhandla ett par nya gympadojjor.



Postat av: Juliusalbertine

Congratulations on a job well done. Thanks

2008-09-22 @ 14:58:30
URL: http://juliusalbertine.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0