Varför blogga?

1. Hur länge har du bloggat?
Snart ett år.
2. Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut, en månad innan du själv började blogga?
Jag låste några stycken och tyckte det verka kul Jag följde Johannas varje dag (K's storasyster). Och den följer jag än.
3. Vilken var den första bloggen du förälskade dig i?
Johanna och Englas.
4. Hur många bloggar återvänder du till regelbundet, som läsare?
Jag har 10-15 st som jag läser varje dag.
5. Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar ?
3 modebloggar kanske, resten dagböcker. Uppfattar jag det som iaf.
6. Nämn en blogg (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
Joanna är nog väldigt olik mig. Hon är värsta festprissen och jag gillar att va hemma och så, men visst utekvällar är kul det med. Gillar hennes blogg.
7. Nämn några bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lika dig, vars bloggar du tycker om.
Qaroline verkar väldigt lik mig.
8. Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Många vänner följer min blogg.
9. Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja
10. Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar?
Vissa som skriver att dom inte gillar ens blogg. Ok fine, läs den inte då?
11. Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Kanske inte just för mig, men jag vet en del som får ta mycket skit.
12. Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Vem vet?
13. Kan du sammanfatta kort vad ditt bloggskrivande har betytt för dig?
Det är skönt att kunna skriva av sig, precis vad man vill. Detta är min dagbok.
14. Kan du sammanfatta kort vad bloggläsandet har betytt för dig?
Tidfördriv, skratt och roliga disskusioner.

Listan snodde jag från Joanna.



Postat av: Qaroline

Hon har rivit loss en liten bit vid sängen men inget märkvärdigt, sa till henne på skarpen efter de. Hon måste ha lyssnat för hon har inte gjort de nå mer.

Sen har hon så mycket "klösträd" så hon är nog ganska nöjd. ; )

2007-01-09 @ 11:56:14
URL: http://Qarolinew.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0