Det enda jag gör är att jobba,

image461
Antingen har man inget jobb alls, eller så jobbar man alltid. Haha. Lärde upp en ny vikarie idag. Hon var duktig! :)
Idag tillagades kålpudding med potatis och sås. Och till efterrätt blev det kladdkaka. Mycket uppskattad mat idag! :)
Jobb imorrn igen sen är jag ledig två dagar. Skönt!

Fick ett serveringsjobb den 28/7 mellan 18.00 - 23.00. Servering på ett Bröllop. Ska bli kul! Måste ringa henne och höra vad det är för klädsel som gäller.

Snart kommer K hem från Simrishamn. Han skulle ta med sig Thaimat på hemvägen. Bra för jag är hungrig som en björn! :)

Har varit klumpig idag på jobbet. Spillde soya på hela tröjan, bränt mig på armen, varit nära att skära mig två-tre ggr. Och tappat saker. Suck. Hur ska det bli på fredag när det är fredagen den 13:e?
Jag brukar ha otur då!

Bild: Google




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0