Fika + Stan.

image488
Idag kom Anna och hälsa på mig. Vi började med en fika hemma hos mig och K. Sedan vandra vi ner i stan. Hittade ingenting som tilltala mig.
Var ute efter en outfit som man kan ha på sig på raggarfesten den 11 aug. Man skulle tänka "Damer på 50-talet". Ja, typ Grease. Damerna i grease filmen kan man inspireras av. Hittade lite kläder men det var för dyrt, kommer ju inte användas igen. Känns lite onödigt att slänga ut så mycket pengar då.
Nu är K och jobbar i Simrishamn igen. Jag hämta han igår kväll. Fick vänta honom i 2½ timme. Blev ett missförstånd. Den ena kocken sa att han fick sluta 21 och det visste inte den andra så han fick jobba till 22.30. Så där satt jag i min bil och vänta. Skittråkigt.
Ikväll skulle han nog ta tåget, annars får han ringa om han behöver skjuts.
Och nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen, för nu skulle Anna iväg och jobba.

Bild: Google



Postat av: frida

tjejerna i grease är riktigt snygga:)

2007-07-05 @ 21:54:02
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Karin

ah dig känner jag ju;)

2007-07-06 @ 18:10:59
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0