Jobb

Idag var det dags med arbete igen. Precis som igår. Jobba med M idag. Det gick galant. Men det har varit så kvavt idag. Så vi har varit varma och man vblir så trött av att jobba när det är varmt. Som det åska imorse. Helt sinnessjukt. Jag ska även jobba imorgon, torsdag, lördag, söndag och måndag! Mycket jobbande nu. Men det blir fina cash.
Ska iaf försöka ta mig ledig den 6 augusti. Så att jag och K kan följa med svärföräldrarna och K's Syster+pojkvän till Bakken och åka karuseller och ha det bra! Kan se det som semester. Nästan aldrig ledig.

Nu ska jag ta en snabbis i duschen sen ska jag kila ner till stan och köpa presenter till Daniel och Oliver. Vad fan köper man till en man i 30-35 års åldern? Oliver är lite enklare. Han ska få en fotboll.
Aja, jag får väl hitta på något. Annars köper jag en whiskey eller cognac eller något!

Pusshej



Postat av: Mimmie

presentkort kanske är lite tråkigt men funkar alltid.. presentkort på systembolaget hehe ;D

2007-07-17 @ 17:39:00
URL: http://ledume.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0