Kom hem nu.

Jag vill att K ska komma hem nu. Funderade på att tillaga chicken nuggets som Joakim (min lillebror) fick hem från jobbet. Massor av nuggets. Så mamma dela ut :) Haha. Men jag slarva innan med min gluten. Smaka några chips innan med mjöl så jag har ont i magen nu. Så jag vågar inte fuska med nuggets (panering). Så om K är hemma innan kl 18, så vill han säkert ha Thaimat. De stänger nämligen kl 18.

Dags med jobb imorgon igen. Suck. Känns som jag snart kan bosätta mig där? Är alltid där ju.
Aja fick iaf ledig den 6 augusti ju, så jag och K kan följa med svärföräldrna och hans syster med flera till Bakken i Danmark. Åka karuseller och ha trevligt.
Sen den 3 augusti ska vi fira Svärmor och K's syster Johanna. K kunde nog också följa med. :)
Och den 11 augusti ska vi på Raggarfest hos Emelie. Det är då jag ska klä ut mig till "50 tals dam". Så gott det går iaf. Vet fortfarande inte vad vi ska klä ut K till. Får väl låna en jeansjacka av någon.
Se på tv förtjänar jag nu när jag har dammsugit,  diskat. packat in presenter och fixat pch pysslat i lägenheten!

Hej så länge!



Postat av: Linn

mums med nuggets:)

2007-07-24 @ 19:50:30
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: anna

hoppas du har en myskväll och fick nåt gott att äta sen!
kramar!

2007-07-24 @ 20:37:04
URL: http://pyttis.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0