Ledig.


Fan vad skönt. Jag är ledig idag. Vilken härlig känsla. Om jag hade jobbat idag så hade jag antagligen stått och bakat bullar nu. Jepp, men nu är jag LEDIG! Wiiie. Idag ska jag ringa Martina och höra om hon skulle hälsa på mig idag! Om hon inte ska det så ska jag ringa mamma och fråga om hon kommer in en stund. Eller kanske ringa Mariella. Det var längesen vi träffades! Du är en upptagen kvinna! :)
Ska ner om i stan ett ärende till Jessica med. Yepp.
Och köpa födelsedagspresent till Johanna. Vad köper man till dig? Svåra kvinna. :) Haha. Lite tips damen hade inte skadat! ;)
Ska nog göra mig en toast nu. Gott. Gott. Sån där i smörgåsgrill ni vet. Med massor av ost, och tomat och skinka. Mums!
Tvättar även sista maskinen tvätt nu. Fan vad mycket det blev.

Min kära K jobbar som vanligt.



Bild: Google.



Postat av: Jessica

Jätteschysst :D ... Kanske man kan få tag i en jäkla jacka äntligen :P

2007-07-24 @ 08:54:50
Postat av: Johanna

En hund! Gärna Bella!

2007-07-24 @ 15:11:40
URL: http://headmusic.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0