Lista

1.Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln imorse?
Fan vad trött jag ser ut.

2.Hur mkt kontanter har du på dig nu?
Inga, använder alltid kortet.

3. Vilket ord rimmar på test?
Fest

4. Favoritplanet?
Mars, bara för den är röd.

5. Vem ligger 4 på din samtalslista över missade samtal?
Älsklingen

6. Vilken är din favvo signal på din mobil?
Dolly Song

7. Vad har du på dig just nu?
Jeans, linne, bh, trosor och strumpor

8. Märke på dom skorna du har på dig nu?
Har inga skor på mig inomhus

9. Vad tänker du om personen du tog denna enkät ifrån?
Jessica - ? Jaha, vad tänker jag om henne? - Hoppas din fest blir kul!

10. Vad gjorde du vid midnatt?
Titta på en film alldeles för länge. Skulle jobba imorse ju.

11. Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
"Tack så mycket, kram!"

12. Var ligger ditt närmaste SevenEleven?
I Lund ?

13. Vilket uttryck andvänder du mest?
Mupp

14. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till Koffe imorse innan jag gick till jobbet.

15. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Mina två katter.

16. Vilken ålder har varit bäst hittills?
16 år.

17. Din värsta fiende?
Vet ej

18. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Koffes dator jag sitter vid, så det är en serie om något spel han spelar.

19. Vad var det senaste du sa till någon?
"Ceasar, kom gubben" - katten

20. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
The money, baby!

21. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Det gör jag alltid med min söta K. Och iför sej så tycker jag extra mycket om Ceasar nu för han ligger i mitt knä och myser.



Postat av: Karin

nej i kodmallen, men jag hinner inte nu för ska på fest:) imorgon!

2007-07-06 @ 20:39:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Jessica

Hehe... Kände igen den dära :) ....
Jo, min fest kommer förhoppningsvis bli toppen tack :D

2007-07-10 @ 16:34:15

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0