Lördag

image531Jaha, då var det lördag och jag började min dag med att bli väckt av väckarklockan kl 06.50. Körde sedan till jobbet. Och lagade mat och städa lite. Det vanliga. Efter när jag slutat körde jag hem till Tomelilla, till mina päron. Låna deras dusch sedan var det Maloues 1 års dag som skulle firas. Det bjöds på god mat och god efterrätt. Sedan körde jag hem vid 20.30 ungefär. Ville vila lite. Måste kanske köra till simrishamn sen inatt och hämta K. Han har inga roliga arbetstider. Han börja kl 9.00 imorse och han vet inte när han slutar. Han har jobbat i 12½ timme nu. Det är fan sjukt. Ska snart gå och lägga mig. Få lite sömn kanske innan jag kanske måste köra. Sedan är det dags för jobb imorrn igen. Och när jag slutat jobba så ska jag till K's släktingar Daniel och Sofie. Ska fira Daniel och även Sofies son Oliver som fyller år. K är redan där då, börjar 14. Men jag får komma efter jag slutat jobba.

Nu är jag trött och nu ska jag våldgästa sängen!

Sovgott.



Postat av: Sandie

Du hade då verkligen fullt upp!!!

2007-07-22 @ 11:21:41
URL: http://chipset.webblogg.se
Postat av: Maria

hoppas du har en bra dag :)

2007-07-22 @ 17:54:06
URL: http://fashionstars.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0