Lunch

Idag åt jag och K lunch ute. På Store Thor för att vara exakt. Det var gott, men lite väl dyrt för att vara lunch. Vi fira vår 27 månaders dag som egentligen är imorgon. Men vi båda jobbar då, så idag passa bättre.
Sedan har vi varit i Tomelilla och kollat in en second hand butik. Hitta en långkjol. Rosa med vita prickar. 35:- Perfekt till raggarfesten som vi ska på den 11 aug. Jag ska ha den som tub-klänning. Med ett vitt midjebälte med en roset och ett vitt stort plastpärlor-halsband som är farmor, hon hade även vita örhängen till mig. :) Nu är det bara skor kvar, men Anna hade ett par vita pump, med lägre klack som jag kan ha. Och någon vit väska får jag väl också ordna fram! Kommer bli kanon! :)

Nu kommer snart Emelie och hälsar på! Bye!



Postat av: Karin

lät riktigt snyggt:)

2007-07-12 @ 19:10:12
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0