Mysigt.

image534

Jag och Anna har haft det mysigt. Druckit te, ätit kakor och pratat. Kan det bli härligare? En gammal vän som Anna är skönt att ha. Ibland kan det gå ett halvår innan vi hörs men vi vet alltid var vi har varandra. Det är skönt med sådan vänskap. Det är inget måste att ringa och så, man bara vet att vi finns för varandra. Det är så härligt. Men det är skönt att vi träffas oftare nu. Jag bryr mig om dig, gumman! ♥

Gammal vänskap är som vin, blir bara bättre med åren!

Sann vänskap är som god hälsa - man förstår inte värdet av den förrän man förlorat den.




Bild: Google



Postat av: erica

jag älskar att bara ha myspys med mina vänner! :)

2007-07-26 @ 18:42:01
URL: http://love2live.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0