Onsdag.

Jobb idag mellan 07.30 -16.00. Rörigt som fan på jobbet. Alla "chefer" har gått på semester. Samtidigt. Så jävla smart gjort! Yeah. Vem får ansvara för posten? Jo, jag och det är inte bara ett dela ut. Utan man ska klippa och klistra på nya adresser. Ahhh. De informera mig inte ens om det utan bara tog det för givet. Jag blir lack på sånt! Men på ett sätt är det skönt att cheferna är borta. Det är lugnt och skönt utan dem. trots allt ansvar!
Jag baka chokladsnittar idag. Som de gamla tanterna och gubbarna kunde ha en kaka till kaffet! :)

image541
Efter jobb så körde jag och handla tre nya krukor. Katterna välte ner en av mina andra i fönstret i vardagsrummet. Sen had ejag bara blåa, och de passa verkligen inte in. Så det blev tre vita krukor med svart mönster på.
Sedan handla jag käk. Det blev grillad kyckling, sallad, physalis, rädisor, cashewnötter och avokado. Och även vitlökssås. Mums!

image543Nu ska jag ta en dusch, sedan ska jag göra mig en kopp (ett glas, för jag dricker ur mina stora fina glas!...) te. Med honung i. Det ska bli mums. Och vad väntar sedan? Jo, en härlig filt, balkongdörren på glänt så katterna kan sitta och titta på alla fåglar som flyger förbi och något bra tv-program. För mitt huvud strejkar nu. Rejält. Haft huvudvärk hela denna dryga dag. Nog för mycket på jobbet. (Jag får så in i helvetes mycket ansvar och jag är faktiskt bara vikare, Hallå? Då kan ni höja min lön också!). Ja, så var det sagt.



Ha de fint!

Bilder: Google




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0