Presenter.

image540Har fixat present till Johanna nu. Hihi. Och jag har även varit på Ohlssons Basar. Och köpt saker till lägenheten. Två svarta blockljus som jag ska ha i mina cylinder-vasar på köksbordet. Och även svarta pärlor till som jag ska lägga i vasen som dekoration med ljuset. Och en rund svart liten duk. Jag är fast i färgerna svart, brun, beige och vitt. Köpte även svarta servetter.
Great! Blivit najs här hemma nu. Och bättre kommer det bli när renoveringen har varit! ;) Najs!

Nu ska jag diska och dammsuga! Fucking hell vad det är tråkigt! Bye


Bild: Google.



Postat av: Tormodlinda

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2008-12-15 @ 07:44:22
URL: http://tormodlinda.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0