Söndag.

Dagen började med jobb från 07.30-16.00. Segt som fan att jobba idag. Men maten blev supergod. Det tyckte alla. Sedan tog jag en snabb dusch på jobbet. Och körde sedan hem och byta kläder. Sedan körde jag och K till Daniel och Sofie. Fira Daniel och Oliver. Stanna inte så jättelänge. De andra hade redan varit där sen 14.00 och vi kom vid 16.30 kanske. Körde sedan och handla hem nödvändigheter på Willys. Och nu ska jag krypa ner i sängen med K och förhoppningsvis kissemissarna! Ska väl se Beck filmen kl 21. Även om vi redan sett den. Men det finns inte mycket annat som är värt att se. Skönt att K är hemma idag. Han jobba länge igår, men söt som han är så hann han med tåget så jag slapp hämta honom inatt. Nu ska jag gå och pussa på honom.

Jobb imorgon. Igen. Suck.

Sovgott.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0