Tomelilla.

image499
Idag tar jag och K min röda golf och kör till Tomelilla vid 14.00. Hälsa på mamma. Sen halv fyra ska han ta en buss från Tomelilla station till Simrishamn. Han ska jobba kväll. Så jag tänkte passa på att hälsa på familjen och kanske farmor och farfar! :) Jag är ledig idag. Så skönt. Men jag vakna ändå kl 06.50. Det är då klockan ringer vanligtvis. Så här sitter jag nu och är pigg som en mört.
Funderar på om jag ska göra en varm macka i mack-grillen!? Hade kanske varit gott. Glutenfritt bröd blir ju rätt torrt och det är godare att äta varmt! Ska kanske överraska med en macka till K i sängen? Han sover fortfarande. Ska nog sätta på tvättmaskinen snart också. Hann inte med de två sista maskinerna igår.

Bild: Google. (Nästan likadan som min fina bil, fast min är röd metallic)


Ha en fin dag!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0