Jobb, jobb och jobb!

Ja, jobbar gör jag som tusan just nu. Och det är bra så det blir många cash! :) Är ledig i två hela dagar nu. Wonderful. Idag efter jobbet så var jag på Leander Persson i Ystad och beställde köksbord. Vi behöver ju det, har inget.
Det blev ett stort ekbord (oljad ek) med ekstolar med svart lädersits. Skitsnyggt. Och för 6 stolar och ett bord endast 3995 kr. Hur billigt är inte det? Så det är beställt och hon trodde att de kom i v 30.
Härligt det ska bli med bord och stolar, istället för att sitta i soffan och käka, det är ingen höjdare.
Och imorgon ska jag till frissan kl 12.40. Fast inte klippa mig, hon ska bara plocka mina ögonbryn. Jag klarar inte det själv, de blir inte jämna och det gör så förbannat ont. Ska även hem och hälsa på morfar och min kära fader. Morsan jobbar ju. Och säga hej till min lillebror som ligger sjuk just nu i halsfluss.
Så imorgon blir det en tur till Tomelilla, ska nog passa på att tvätta bilen imorrn och vädret tillåter (hemma hos päronen). Kanske in en runda på Boan med? :)

Ha en mysig kväll!



Postat av: Karin

vad duktigt du är då:) detsamma!

2007-06-20 @ 19:03:01
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0