Jobb

image483Just nu jobbar jag mycket och visst är det fint med cash, men idag hade jag velat vara ledig. Bara varit hemma och softat eller gått på stan med en vän.?
Hur nice hade inte det varit? Istället ska jag börja jobba 10.00-16.00 (iförsej halvdag så det är skönt), och vi ska laga två middagar pga att det ska firas 80 års dag i matsalen. En av herrarna som bor på hemmet ska ha dit sina anhöriga. De andra ska få stekt sill med potatismos och 80 åringen önska stek med potatis och sås. Så det blir dubbelt jobb, därför ska jag in och hjälpa Ann!
K jobbar hela helgen så det lär inte hända så mycket.
Imorrn kl 14.30 kommer farmor och farfar och hälsar på! De är så ivriga att få se den nya lägenheten! Ska baka en rulltårta med sylt och en drömtårta (chokladrulltårta med smörkräm) hade jag tänkt. Mums!

Ha en bra dag!


Saknar... på något sätt... även om jag vet att det är bäst så här....orkar inte bli besviken fler ggr.



Postat av: Karin

mums såg gott ut:)

2007-06-16 @ 14:50:42
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0