Tandblekningskit.

56544-485
Nu har jag testat tandblekningskitet som jag fick av Yoursmile. Det tog tid för vi har varit så upptagna med jobb och flytt och så.
Men nu har jag testat den. Jag har ej fotograferat mina tänder för jag tyckte att det kändes väldigt märkligt, jag försökte några ggr men det kändes så....ja...märkligt på något sätt att lägga upp bilder på mina tänder. Så ni får läsa om min tandblekningserfarenhet istället.

Resultatet syns, det får jag säga. Lite segt med skenan bara att man skulle ha den i munnen så länge. Men annars var det enkelt att använda, kan vara lite svårt att forma skenan men med lite tålamod så funkar allt.
Som sagt så var det en bra grej om man känner att man har tid och ork att hålla på med det.
Jag ger det 4 poäng av  5, för det blev ett fint resultat. Jag rekomenderar detta till er! :)

Är ni intresserade av att besätlla hem ett kit till era gaddar så klicka här.



Postat av: Tiniussilje

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2008-12-08 @ 13:26:20
URL: http://tiniussilje.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0