Fy fan

Fy fan vad mycket jag/vi har haft att göra på jobbet idag. Helt sinnes. Trodde aldrig jag skulle bli klar med maten idag. Trodde aldrig jag skulle få rent köket och jag trodde aldrig jag skulle komma hem idag. Men det gick. Alltihop och det blev en lyckad middag. 330 gäster idag. Peeeww. Nu kan jag andas ut igen. Har blåsor i högerhanden efter alla rödbetor jag skalat idag. Usch, det är inte hälsosamt att ha så mycket att göra.. Grr. Skönt dagen är över.
Fick hoppa in och jobba näågra timmar imorrn för jag behövdes, var egentligen ledig och det hade varit väldigt skönt men kan lika gärna ställa upp och jobba och visa att jag är villig att jobba även när jag är ledig, det ser bra ut sen när jag ska på jobbintervjun.

Jag vill bara att K ska komma hem nu och hålla om mig, sen vill jag somna i hans famn. ♥



Postat av: Karin

jo tack, bara bra:) med dig då? fint hoppas jag:) kram

2007-03-22 @ 19:50:16
Postat av: Kumari

jodå de kändes ok. Kunde vatt bättre.. o kunde vatt mkt sämre.. hamna me två helt ok töser iaf. hur har dan vatt då? Kram

2007-03-22 @ 22:58:04
URL: http://www.kumari.blogg.se
Postat av: Jennie

haha ja det blir så ibland tyvärr ;P

2007-03-23 @ 09:17:49
URL: http://unreal.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0