Jobb jobb jobb

Japp det arbetas på. Det har varit stressigt som fan nu måndag tisdag och på torsdag lär det bli ännu värre. Men men, det löser sig väl. Har blivit kallad på arbetsintervju på stället jag jobbar på. Så det ger sig om jag får jobbet eller inte. Men men. Orkar inte bry mig just nu. Är för trött för det. Va och hämta ut mitt körkort igår. Vilken känsla att få det här plastkortet i handen :) Wiiieeehooo.

Nu ska jag ta en dusch. Känns som jag har matrester överallt sedan jag diska undan frukosten idag på jobbet. Diskaren är sjuk. Så det blir rätt mycket disk. Men men, det löser sig det med.

Ha en lajbans kväll och glöm inte Desperate Housewfies ikväll. Yuuummmiii.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0