Lista (igen)

Snodde denna från Coola Karin.


Jag är den enda i världen som inte: ser på Gilmore Girls verkar det som.

En kändis jag skulle vilja ta en fika med:
Chandler från Vänner (han ska vara Chandler då med, jag vill lyssna på hans roliga skämt)

En kändis jag skulle vilja sitte bredvid i en bergochdal banevagn:
Joey i vänner eller Jennifer Aniston. Hon skulle nog vara rolig att sitta bredvid, kan tänkte mig hur hon skriker medans jag sitter och asgarvar.

Om jag var tvungen att välja på TV eller musik:
så är tvn självklar för mig.

En maträtt, som jag var tvungen att äta varje dag under hela mitt liv:
Kyckling, det är gott och man kan göra så mycket med det.

En pryl jag skulle ta med till en öde ö
: Bikini, som Karin sa. Kan vara skönt att slippa springa naken hela tiden.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0