Lista

56544-384
Snodde denna från söta Kelly.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Dödskallar med hallon och lakris smak.
Kläder just nu: Jeans, t-shirt, linne och underkläder och strumpor. (Jobbat i dem idag)
Musik just nu: Ingen, K tittar på film.
Sommarplaner: Förhoppningsvis jobba och dega på stranden.
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Vem är viktigast för dig: Pojkvännen K, min familj.
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ja väldigt.
Snarkar du: Nja, när jag är förkyld.
Stjärntecken: Stenbock.
Äckligaste insekten: Småkryp
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Som Kelly - trolla fram allt man vill ha.
Vad vill du jobba som? Kock - oj, det är jag redan. Eller äga en klädesaffär.
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja lätt.
Gillar du att sjunga? Ja, när jag är full och när jag är ensam hemma och står i duschen.
Anser du att du är stark? Ganska. Lyfter en del tunga saker på jobbet.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten.
Vad längtar du mest efter just nu? Skinnjackan, solbrillor och ballerina skor. Och solsken varje dag!



Postat av: Karin

åå jag har ju missat massor med inlägg ser jag.. snygg shopping!!

2007-03-04 @ 18:30:52
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: angelica

Karin: Det är bara att börja läsa ;)

2007-03-04 @ 18:33:05
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Jimmyelizabeth

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2009-01-21 @ 08:09:30
URL: http://jimmyelizabeth.myblog.de

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0