Lista

Hittade denna lista hos Kumari


ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ja, det tycker jag.
HUR RAGGAR DU: Har inte behövt ragga.
VAD HETER DU: Angelica
KALLAS: Geli
VARFÖR: Varför jag kallas Geli? Mina grannar i föräldra hemmet var så små så de tyckte att Angelica var svårt att säga sen blev det Geli och sen börja kompisar också kalla mig det.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Vaknat, myst med katterna.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Köra och hämta sommardäcken hos päronen och sedan köra och lämna dem hos farmor och farfar och ta en fika så de får se bilen. Vi ska bowla ikväll med M & L.
VAD VILL DU HELST HA NU: Massor av Pengar och fast jobb.
VAR ÄR DU NU: I vardagsrummet i pyjamas. K sover så här är så tyst.
SAKNAR DU NÅGON NU: Ja, Martina. Så längesedan jag såg henne.
RÖKER DU: Nope.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Förra veckan när jag klara körkortet.

VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Fika med farföräldrarna, hälsa på mina päron. Laga middag, bowla och umgås med M & L.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Trosorna är röda och pyjamas linnet är brunt med någon rosa hund på. (Ingen perfect färgkombination men spela roll när man sover?)
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Det är inte förräns i Januari. Så det är ett tag dit. Nej längtar inte. Då blir jag gammal. 22 år.
VEM PRATADE DU MED SENAST: K, när jag skrek om att Datorn inte fungera. Eller rättare sagt internet.
VAD PRATADE NI OM: Internet
VAD GÖR DU JUST NU: Gör denna Lista.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Japp, det kan jag vara, men det var ett tag sedan.

ÄR DU BLYG: Absolut inte.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 07.52
NÄR KRÄKTES DU SENAST: För någon vecka sedan, när jag hade opererat tån och överdoserat någon smärtstillande tablett, som jag reagera på. Fick hjärtklappning och spydde. Riktigt hemsk känsla. Trodde jag skulle dö.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Igår kväll i bilen. Snook - Kommer ifrån.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Always.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja, K som vanligt :) Och katterna.
HAR DU GLASÖGON: Yes.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Ystad
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Inte än.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nope.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Insekter, kapris, broccoli, rödbetor, oliver och äcklig jävla gurka.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: "THE DEPARTED" igår kväll, men det var en film och jag somna.
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Tessan - "Då får du bilen idag gumman :) Fan vad kul! Puss"

ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Njee, vill jag inte påstå.
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hej de e Angelica.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Matlagning, vänner, kläder.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Köra bil?
HAR DU DVD-SPELARE? Yepp
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? insekter, väldtäcktsmän, mörker.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Ja, det tycker jag.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Leende och ögon. Och Personlighet.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Ryggen.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nope.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Lila, grönt
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON?
När jag gick i 7:an
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? K, han sover så sött i sängen.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Juice
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Ögonen

ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Yes
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? En del
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2005-2007 Tiden tsm med K, och den 13 april firar vi 2 år tsm. ♥
VAD KÖPTE DU SENAST? Matvaror på Willys
BRUKAR DU KOMMA I TID? Always
HUR KÄNNER DU DIG NU? Pigg, hungrig
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Jeans, en snygg tee, kan även ha city shorts, jeanskjol, tunnika och klänning. Jag varierar en del.
KAN DU LAGA MAT? Ja, jag är kock.
VAD PLUGGAR DU? Inget
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Ja, det var jag när jag gick. Hade bra betyg.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Nja, somna i soffan?
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ehh ja!
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Tja, beror på vad jag dricker. men är ganska billig i drift.



Postat av: Kumari

mm, han e riktigt mysig den kille :) Nej, han snacka ente så mkt om er.. De lilla han sa va väll att man tyclte de va udda så va ja/e ja så nära vän me Bella. Men har vuxit upp från allt sånt. Har ente träffat dig så mkt heller mer än när andreas tog studenten o nån gång på stan i ysta. jasså? varför va de ett misstag? Denna SNÖIGA (fast de har slutat nu)lörda blir de plugg, tenta på torsdag :( själv då?

2007-03-17 @ 10:07:32
URL: http://www.kumari.blogg.se
Postat av: Karin

kjolen köpte jag på Bikbok.. görs nåt trevligt en lördag som denna då?:)

2007-03-17 @ 11:25:54
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Kumari

just de ja, har hört lite om dedära.. Nu har äntligen solen böjat skina lite. O himlen börjar bli blå.. Sucka, de går ente så bra me mitt pluggande :( jasså gör han de, hoppas du hittar nåt fint då :)

2007-03-17 @ 15:19:59
URL: http://www.kumari.blogg.se
Postat av: Maria

haha jag är oxå ganska billig i drift när det kommer till alkohol :P

2007-03-17 @ 15:30:32
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: angelica

Maria: Det ska man vara ;)

2007-03-18 @ 08:43:41
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0