Malmö-tripp

Jag och älsklingen tog en heldag i Malmö, det blev shopping. Det första vi fick göra när vi anlände till Malmö var att leta reda på en skoaffär. Jag var tvungen att köpa ett par sandaler. Utan häl. För vilka blåsor jag hade på mina hälar av mina skor. Så jag hitta ett par leopard mönstrade sandaler med strass-spänne.
Fynda även lite andra saker. Vi käka på Burger King, men det var inte gott. Vi ville egentligen äta på Jensens Böfhouse. Men där var sådana köer så vi orka inte vänta. så vi fick stå ut med Burger King.



Dagens shopping
  • &Denim Jeans från H&M. Ett par ljusa stod det på önskelistan.
  • En gul tröja som K valde ut till mig. Tröja från Gina Tricot.
  • Ett par leopard mönstrade sandaler.



Här kommer lite andra bilder från tågresan hem till Ystad. Jag och K fjanta oss på tåget. Därav lite mupp-bilder ;) Men det bjuder vi på.






Haft en underbart härlig dag idag!
Love you darling. ♥






Postat av: Kumari

Har precis köpt en likadan gul topp som du :) Ska ha me den till London på torsdag.. Vill me shoppa loss! De va längesen :( man kan ju ente göra de när man e en fattig student.. suck* ha en trevlig kväll hos svärföräldrarna! Kram

2007-03-24 @ 18:31:52
URL: http://www.kumari.blogg.se
Postat av: Michaelbeatrice

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2009-02-16 @ 08:41:41
URL: http://michaelbeatrice.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0