Måndag

Ja, då var det den tråkigaste dagen i hela veckan, nämligen måndag. Det innebär jobb för min del. Mellan 10.30-19.00. Har mammas bil så jag slipper ta tåget. Min egen sötnos till bil ska jag hämta på onsdag. Aww vilken pärla, den ska jag vårda ömt. Hehe. Ska ha mammas bil ända till onsdag för hon behövde inte den. Och det tackar man inte nej till. K ligger fortfarande och sover, och det låter jag honom göra. För han har inte mått så bra inatt. Han har varit uppe flera ggr stackarn! ♥
Så nu ska jag gå och ta på mig lite kläder. Tror ej det är så uppskattat om jag dyker upp i snobben-nattlinne på jobbet :) På torsdag är det sista ansökningsdagen på jobbet som jag är på. Sedan får man väl reda på om man har fått det eller inte. Jag hoppas verkligen jag får jobbet, nu när man köpt bil också. Jag hoppas. Ni får hålla tummarna för mig.

Outfit bild kommer så småningom.



Postat av: Chrissimone

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2010-05-12 @ 08:45:13
URL: http://chrissimone.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0