Söndag

Helgen har inneburit middag och sällskapsspel hos svärföräldrarna i fredes med väldigt god mat.
Lördagen spenderades en stund med Eric, sedan var det 3 års kalas för Ebba på kvällen. God mat där med. Och det blev finalen av melodifestivalen. Vi satte varsin 10:a och gissa på vilken som skulle vinna, jag trodde på Andreas Jonsson men han kom tvåa. Annars hade jag blivit 90 kr rikare. :)
Idag har det varit ganska lugnt. Mamma, farsan och morfar har varit här och fikat. Jag gjorde en god ananaspaj. :) Sedan körde jag och K en runda jag skulle ta reda på några vägar till Bollerup så jag slipper köra den omvägen jag har gjort innan.
Och nu lagar K mat och jag har varit nere i tvättstugan. Tvättdag idag! Wiiieeeho vad kul. NOT.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0