Uppe med tuppen.

Japp, Angelica är vaken tidigt idag. Jag börjar bli van vid att gå upp tidigt. Men kanske inte så konstigt när jag somna kl 21.00 igår kväll. Mitt i filmen som jag och K skulle se. Men men, vi får väl se den en annan gång. Sen vaknar jag vid 23.50 av att K går och släcker alla ljus. Och då säger han att han också hade somnat. Tur att katterna också hade sovit så de inte gick emot några ljus. LIVSFARLIGT att somna med ljus om man har katter. Ja annars också för den delen.
Det blev ingen fruktsallad igår. :( Haha jag var för trött för att göra. Skönt också att M & L inte kom igår kväll. Det hade jag aldrig orkat. Men ikväll är jag mer på G. Då det blir bowling i T-lilla med K, M och L. Ska bli trevligt. Jag fick äran att köra så det blir ingen alkohol för min del. Men det gör inget. Jag kör hellre bil (just nu iaf, när det är så här kul att köra bil).

Vad ska ni göra denna lördag?

P.S Var tog vårvädret vägen? D.S



Postat av: Boysmaria

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-01-16 @ 12:58:04
URL: http://boysmaria.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0