Working 7 to 15.30

Japp klockan ringde även idag vid den hemska nästan förbjudna tiden 05.20. Jag var inte speciellt pigg, även om jag somna på soffan kl 20 igår kväll. Har jobbat från 7 -15.30. Sen blev det två körlektioner direkt. Det gick bra idag med. Har precis ätit och duschat. Skönt nu ska jag lägga mig i soffan och dega, sen slutar väl K att jobba vid 21 kanske. Jag ska se Desperate Housewifes. Jag måste hålla mig vaken. Det har varit en hektiskt dag, två stycken har varit sjuka idag så det var extra arbete idag. Men det gick bra det med.

Alla ni som skickar taskiga anonyma kommentarer kommer raderas. Lägg av! Om ni inte gillar det jag skriver eller gillar mina bilder så behöver ni inte läsa!



Postat av: Karin

skittaskigt att skriva taskiga kommentarer:)
ha en fin dag på jobbet nu!

2007-03-07 @ 09:45:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: angelica

Karin: Ja, man blir så trött på dem.

2007-03-08 @ 19:20:43
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0