Idiot(er)!

Gick ner med världens största tvättberg precis. Då menar jag verkligen ett berg. (Mattor, överkast, handukar och en massa kläder och ja, just det massor av gardiner, så man kan packa ner det inför flytt, vill ju ha det rent!). Ja min tvätttid börja kl 14. Klockan var 14.05. Där var fortfarande tvätt i maskinen och saker i torktumlaren. Jag slängde ner allt i personernas korg. Vet ej vilka det är. Och nu får det stå där eller så får de komma och knacka på. Tänker inte bli försenad med all min tvätt bara för de inte kan passa tider. Så är det bara. Dum är jag kanske mot deras blöta tvätt, men det skiter jag i. För det första så flyttar vi snart och för det andra så får folk passa sina tider! Punkt.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0