Jobb

image450
Ja idag var det jobb som gällde, men jag klagar inte. Hade Ob hela dagen :) Har varit en ganska lugn dag men vi hann ändå med en massa saker. När jag kom hem så körde jag till Willys och panta alla flaskor, men efter ett tag så börja maskinen tramsa, den ville inte ta emot en enda falska som man får fyra kronor i pant för. Inte såna avlånga pet-burkar (redbull burkar)heller. Dom var för smala så det blev inte så mycket pantat. Får väl ta det på kära Hemköp. Köpte även hem en god juice som är gjord på Passionsfrukt. Och säkert tre ton socker. Men god var den iaf :)

image445

Har även hunnit tömma lite skåp i hallen. Där låg massor av grejor som vi ändå inte kommer att använda innan flytten. Så det packades ner i lådor och bars ner av mig i källaren. Får nog packa om ena lådan. den Vägde nog 700 kilo (Nåja!..).

Fick ett sms av älsklingen för en stund sen där han skrev:
"Jag står och tänker på hur det kommer bli i sommar, jag kommer hem sent från jobbet och vi sätter oss på vår takbalkong och tar en öl"

Han längtar så, och jag likaså! På torsdag skrivs papperna på!


Nu är det ett vänneravsnitt på femman. Missa inte Ugly Betty kl 20 och DH kl 21.
Puss på er!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0