Ledig

Ja, idag var jag ledig. Ganska skönt att kunna sova lite längre imorse. Min ena katt har fått för sig att han ska göra allt i sin makt för att störa mig och K om nätterna numera. Så vi får aldrig sova en hel natt. Det är precis som att ha en bebis. Haha. Idag har jag och älsklingen rensat ut lite i köket, vi hade en krydda i skåpet som vi aldrig använde, sen när jag läste på bäst före datum så stod det "2004" hah, han har haft den kryddan längre än vad vi har varit tsm. Den åkte i sopkassen ;) Och nu jobbar K och jag ska köra till Hedeskoga och umgås med Andy. Jag tror att även Alex och Kim skulle dit. Kan bli kul. Synd inte K kunde följa med bara.
Imorrn är det dags för att jobba igen. Sen är det tapetsering i helgen.

Hoppas allt är bra med er sötnosar!



Postat av: Karin

hoppas du får en fin helg:)

2007-05-12 @ 11:03:34
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Thomasanna

thank-you for the good and valuable information on your site

2009-03-12 @ 14:35:39
URL: http://thomasanna.myblog.de

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0