Lördag

56544-467
Usch, jag har inte arbetat på 4-5 dagar nu. Ingen har ringt in mig. Sjukt jobbigt. Har aldrig hänt för att jag har varit arbetslös så många dagar! :( Drygt som fan iaf.
Idag ska mina gudföräldrar hit om och hjälpa mig med en sak. Sen ska K iväg och jobba. Och sedan ska jag göra mig iordning för jag ska på en 30 års fest i Tomelilla. Min gamla granne (som bor brevid mina föräldrar). Ska bli trevligt. Jag ringde och gratta henne för någon dag sedan och det första jag sa i samtalet var "Såja, då är du 30 och jag är bara 21" Då svara hon "Men du har bara 9 år kvar och de kommer rusa förbi". Sen tyckte jag inte det var kul längre! Haha. Ska bli trevligt iaf. Slipper sitta ensam ikväll då, när K jobbar.

Prick idag så är det två veckor kvar tills flytt! :)




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0