Meningen med livet?

image471Ja, vad är meningen med livet i dagens samhälle? Jag tycker alla spårar ur mer och mer. Bara för jag inte vill supa varje dag i veckan, bara för jag har fast förhållande och hellre umgås med honom, så verkar folk tycka man är "töntig" i dagens samhälle. Jag vill inte supa skallen i bitar varje dag/helg. Jag tycker det är så sorgligt att se många ungdomar och barn, ja mina vänner det börjar allt längre ner i åldrarna, att supa sig dyngraka.. Det är tragiskt, sorgligt är förresten namnet på det. Visst kan det väl vara kul någon gång. Men att gå ut med sina vänner, sitta och snacka och kanske äta en god middag? Men jag tycker iaf att dagens samhälle börjar bli tragiskt. Nu ska man ha legat med minst 20 killar/tjejer för att det ska vara okej. Whaaat? Jag tycker det är så jävla äckligt så det inte är sant. Okej, alla gör vi som vi vill, men jag hade aldrig velat vara tsm med en kille som har varit med halva stans tjejer. Hur kul är det? Till slut har alla varit med alla. Nöjda då? Anna, inspirerade mig till detta inlägg, för det hon skrev var så jävla sant. Ja, mina vänner SORGLIGT är namnet. Och jag håller med på vartenda jävla ord hon skriver i detta inlägg.
Ta tag i era liv, för fan!



Postat av: filippa

tack som faan! Du har så jävla rätt i det du säger (anna oxå). Tycker precis som ni. Går i nian å tyvär är jag en av få som inte super bort mitt liv.
Men att människor som du skriver om sånt på internet och står för vad ni tycker betydert jätte mycket för dom som inte vågar det.
Så tack som fan, för att man inte behöver vara ensam om denna tanke!

2007-05-21 @ 16:26:31
URL: http://fiskpinnetankar.blogspot.com
Postat av: angelica

Härligt att du gilla inlägget!

2007-05-21 @ 17:33:57
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Jessica

Aha, nu förstår jag varför du trodde det var din blogg jag syftade på. Men det var det inte iaf. Tycker inte heller man har någon rätt att kalla dig töntig bara för inte du vill supa, det är ju ditt val.

2007-05-23 @ 18:02:33
Postat av: trr

Supa och sex är ju fan det bästa som finns. Sluta klaga, vafan.

2007-08-22 @ 16:32:57

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0