Personalfest.

image473

Har varit och jobbat idag. Mår skumt. Alltså halsen känns tjock och jag är hes, men annars mår jag bra. Men man kan inte tacka nej till jobb för att man rär hes. Nejdå!
Ikväll kl 18 ska vi på personalfest med K's jobb. Först lite drinkar nere på restaurangen sedan ska vi ut till campingen och grilla i K's chefs husvagn ;) Mysigt.
Hoppas min hals ger med sig. Det blir väl någon cider ikväll skulle jag kunna tänka mig och god mat. Japp, det var längesedan jag "drack" alkohol på en vardag. Men någon Xider skadar inte.



Postat av: Maria

hoppas personalfesten blir lyckad :)

2007-05-23 @ 16:30:51
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Jessica

Hoppas ni får det trevligt =)

2007-05-23 @ 18:03:39

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0