Sjuk.

Usch ja, kvällen igår var rolig men väldigt jobbig för jag mådde inte alls bra. Vi drog oss hemåt vid 22.30 ca. Sen somna jag, hade nog feber och allt och min röst var nästan spårlöst försvunnen.
Imorse vakna jag också av halsont och jag får knappt fram några ord idag så hes jag är. Skitjobbigt. Skulle egentligen jobba imorrn men ringde och sjukanmälde mig innan. De förstod och de sa "Om du hade kommit i det tillståndet så hade vi skickat hem dig igen...". Så det kändes inte så lönt.
K jobbar just nu och jag ville inte vara ensam hemma ikväll för ibland får jag sådana hostattacker så jag knappt får luft och då är det inte så kul, så jag är hos mammsen och pappsi. De bjöd mig på mat med.
Skönt att slippa vara ensam.

Lördag nästa vecka så är det flytt! :)




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0